فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 11 آذر 1394برچسب:عکس دختر محسن یگانه,نگاه, | 6:19 | نویسنده : سامان |

با سلام خدمته دوستانه عزیزم

امروز لینک دانلود اهنگ بابا خدا نگهدار محسن یگانه که هم اکنون از وب سایت گوش می کنید و میزازم .

سوال کاربران در موردموزیک وب سایت

چرا موقعی که به وبتون میام اهنگی پخش نمی شه؟

به دو دلیل . دلیل اول آرام  بعضی موقعه ها انتی ویروس شما ابزار های وبلاگو ویروس شناسایی می کند و شما از امکانات وب سایت نمی توانید بهره مند شوید در این صورت شما انتی ویروس خود را غیر فعال کنید تا از امکانات وب سایت بهره مند شوید.

دلیل دوم:نرم افزار فلش پلیر بر روی مرورگر شما نصب نیست پس سپس نرم افزار را نصب کنید تا بتوانید از موزیک وب سایت استفاده کنید

سوال و نظری داشتید در همین پست بزارید

همتونو دوست دارم به خدا می سپارمتونچشمک

 

http://www.up.tooptarinha.com/uploads/moharram90/Mohsen%20yeganeh-Karbala.mp3

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394برچسب:, | 7:49 | نویسنده : سامان |
 
 
امیدوارم اتفاقاتی مانند حادثه منا چنین ناراحتی‌هایی را برای مردم به وجود نیاورد و درگذشت کاپیتان اخلاق را تسلیت می‌گویم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعه دهم مهر سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان محسن یگانه و هواداران وی بود.
 
ابتدای این مراسم تک‌تک هواداران با شور و اشتیاق وارد سالن شدند تا با خواننده محبوب خود دیدار کنند و با ورود محسن یگانه حضار سالن یکپارچه وی را تشویق کردند.
 
یگانه زمانی که قطعه «سکوت» را اجرا و هواداران را با خود هم نوا کرده بود، مشکل صدا باعث توقف دقایقی در اجرای او شد و همین موضوع چند بار در طول اجرا تکرار و باعث مکث در اجرای برخی قطعات می‌شد.
 
یگانه زمانی که قطعه «خاطره‌بازی» را اجرا می‌کرد گفت: می‌دانم که مشکل و توقف در اجرا کمی از انرژی شما را گرفته به همین دلیل قطعه «هوایی شده» را برای بازگشت انرژی‌تان می‌خوانم و به یکباره صدای فریاد هواداران تمام سالن را پر کرد.
 
سپس قطعه «آدم‌ها» از آلبوم «رگ خواب» را فریاد زد و به درخواست حضار قطعه «درکم کن» را که برای بخش پایانی اجرا انتخاب کرده بود را با هواداران مرور کرد و شور و هیجان بی‌اندازه‌ای به افراد داخل سالن منتقل شد.
 
محسن یگانه برای لحظاتی در گفتگو با هواداران عنوان کرد: امیدوارم اعتبار ایرانی‌ها این روزها بیشتر شود تا اتفاقاتی مانند حادثه منا چنین ناراحتی‌هایی برای مردم به وجود نیاورد. قصد ناراحتی شما را نداشتم اما این اتفاق چیزی نبود که بتوان به راحتی از آن گذر کرد و در نهایت به خاطر پرسپولیسی بودنم از دست دادن کاپیتان با اخلاق هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم.
 
پس از آن قطعه «خیابان‌ها» را که ریتمی آرام دلنشین داشت را اجرا کرد و قطعه «دوست دارم» را برای تغییر فضای پیش آمده و تزریق انرژی به حضار انتخاب کرد و گفت: علی‌رغم انتقاد به تهیه چنین قطعاتی به من می‌گویم که معتقدم این قطعات برای کنسرت مناسب است سپس قطعه «بیت آخر»، «نشکن دلمو» را اجرا کرد و نکته جالب فراموشی ابیات برخی ترانه‌های قدیمی مانند تیتراژ برنامه ماه عسل بود که دلیلش را با خنده سخت‌ بودن بچه‌داری عنوان کرد.
 
و در نهایت پس از پخش ریمیکسی از قطعات ریتمیک قطعه «درکم کن» را اجرا کرد تا هواداران با انرژی سالن را ترک کنند.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394برچسب:, | 6:57 | نویسنده : سامان |


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394برچسب:, | 10:22 | نویسنده : سامان |

سلام به دوستان عزیزم

بالاخره بعد از چند سال کار در عرصه موسیقی محسن یگانه  خواننده محبوب و مشهور کشورمان تصمیم گرفت مو هایش را کوتاه کند

پیش از این در مصاحبه با مجله تماشا گفته بود

- موهایم را خودم کوتاه می کنم و حالت می دهم. حتما یک وابستگی به موهایم دارم که نمی توانم به کس دیگری اعتماد کنم! اینقدر می ترسم موهایم را به دست آرایشگر دیگر بسپارم که طی 3 سال گذشته پایم را در هیچ آرایشگاهی نگذاشته ام. آخرین بار قبل از رگ خواب به آرایشگاه رفتیم و از آن موقع تا االان خودم موهایم را کوتاه می کنم. این یک مورد در اختیار من است و اجازه انتخاب هم به کسی نمی دهم. (خنده) 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394برچسب:, | 6:54 | نویسنده : سامان |
 
«محسن یگانه» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان پس از برگزاری کنسرت اخیرش در تالار وزارت کشور، به کانادا خواهد رفت تا در ادامه تور کنسرت های آلبوم «نگاه»، در چهار شهر «مونترال»، «تورنتو»، «ونکوور» و «کلگری» به اجرای برنامه بپردازد.

خواننده آلبوم «نگاه» پس از این اجراها به خلیج فارس خواهد رفت و کنسرت خود را در «دبی» برگزار خواهد کرد. این کنسرت که 19 سپتامبر (28 ام شهریور ماه)  خواهد بود، به رهبری «علی ثابت» به روی صحنه خواهد رفت. این اجرا در النصر کلاب دوبی برگزار خواهد شد و طی آن یگانه به اجرای آلبوم «نگاه من» و گلچینی از قطعات محبوب خود خواهد پرداخت.

«محسن یگانه» همچنین کنسرتش در تهران را نیز در نهم مهر ماه تمدید کرد.

محسن یگانه پیش از این تجربه کنسرت های موفقی در کشورهای دیگر از جمله امریکا را نیز در کارنامه خود دارد. این خواننده جوان در تور کنسرت های پیشین خود در امریکا از سوی مدیران سالن مجلل «Nokia Theatre» لس آنجلس، تندیس یادبودی به دلیل ارائهٔ پرفورمنس قوی و پر کردن سالن ۷۱۰۰ نفرهٔ Nokia Theatre، روز ۶ ژانویه ۲۰۱۵ به عنوان یکی از چهره هایی که در این سالن به اجرای برنامه پرداخته‌اند، دریافت کرد.
 

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:, | 6:36 | نویسنده : سامان |
 
 
 
 
محسن یگانه خواننده محبوب موسیقی پاپ که از ابتدای دی ماه امسال برای برگزاری تور کنسرت های خود روانه آمریکا شده بود، روز گذشته تندیس معتبر سالن نوکیا را به عنوان یکی از مشاهیر این تالار دریافت کرد.



تندیس مشاهیر سالن نوکیا به کسانی که بتوانند ظرفیت این سالن را تکمیل کنند اهدا می شود. محسن یگانه توانست در اجرای خود ظرفیت ۷۱۰۰ (هفت هزار و صد نفری) این سالن را تکمیل کند و روز با شکوهی را برای ایرانیان مقیم لس آنجلس در این سالن رقم بزند. یگانه در آن کنسرت قطعه «یکی هست» مرتضی پاشایی را با همراهی کم نظیر مردم اجرا کرد که از جمله اتفاقات آن کنسرت به شمار می رود.



پیش از محسن یگانه در سال ۲۰۱۴ مشاهیری همچون مارک آنتونی، خوان گابریل، یانی، چارلی ویلسون و … در این سالن به روی صحنه رفته بودند. شهرام ناظری به همراه پسرش (حافظ) نیز در ماه مارس در این سالن به اجرای برنامه پرداخته بودند.



همچنین بر اساس این گزارش محسن یگانه اولین خواننده رسمی داخل کشور است که موفق به کسب این عنوان شده است. بسیاری از اهالی موسیقی در صفحات شخصی خود این افتخار را به محسن یگانه تبریک گفته اند.



گفتنی است کنسرت های این خواننده به دلیل استقبال خوب ایرانیان بارها توسط تهیه کنندگان مربوطه تمدید شد، به طوری که محسن یگانه پس از گذشت یک ماه و نیم همچنان در حال برگزاری کنسرت در ایالات مختلف آمریکا می باشد.



 
منبع: موسیقی پارس

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1398برچسب:, | 20:7 | نویسنده : سامان |

 

با سلام خدمت دوستان عزیزم شمارش کنسرت های محسن یگانه حالا از دسته همه در رفته و هوادارنش در کنسرت ها همیشه حاضر می شوند و او را همراهی می کنند حالا بلیط های کنسرت محسن یگانه به دوروز نکشیده تموم می شه و این به ما اطلاع از سیره زیادی از جمعیت هواداران یگانه می دهد .کنسرت های یگانه همیشه سالن های شهرهای مختلف رو پر کرده و صندلی خالی از طرفدار نزاشته محسن یگانه در کنسرت لس انجلس توانست در اجرای خود ظرفیت ۷۱۰۰ (هفت هزار و صد نفری) این سالن را تکمیل کند و حالا در ادامه کنسرت های خودقصد دارد این خواننده محبوب کشورمان: شهرستان ساری : ۱۳ و ۱۴ مهر ماه سالن سینما سپهر شهرستان آمل : ۱۲ مهر ماه سالن اریکه آریایی


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:, | 19:30 | نویسنده : سامان |

من محسن يگانه هستم.متولد1364/2/23هستم.كار موسيقي رو به صورت حرفه اي از سال 79 با نواختن گيتار شروع كردم.اما در همون ابتداي كار وقتي با سختي هاي اين كار روبرو شدم براي مدتي قصد داشتم به كلي موسيقي رو ادامه ندم. اما مايوس نشدم و از اون به بعد كار رو جدي دنبال كردم و خيلي زود تر از اون چيزي كه فكرشو مي كردم نواختن گيتار رو به صورت حرفه اي فرا گرفتم و 2 سال بعد كيبورد رو هم شروع كردم تا امروز كه قطعات گيتار آلبوم محسن چاوشي رو اجرا كردم.اما آهنگسازي رو كه به نظر خودم بهترين شاخه ي موسيقيه از 2 سال پيش به صورت جدي شروع كردم.تا امروز كه براي ديگر خواننده ها هم آهنگ مي سازم و شعر ميگم. از جمله محسن چاوشي (تراك آهاي خبر نداري) .حامد هاكانو فرزاد باقري اما طي اين دو سال حدود 30 تا شعر گفتم و حدود 40 آهنگ كه هر كدوم براي من تك تك ارزش چند بار گوش كردن رو داره ساختم. اما آشنايي من با محسن چاوشي منو به سطح كاري بالايي رسوند و از اون به بعد قدرت آهنگهام بيشتر و بيشتر شد كه جاداره از محسن تشكر كنم.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 مهر 1394برچسب:, | 13:6 | نویسنده : سامان |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فیس کوه

  • دانلود آهنگ